Thursday, April 1, 2010

Dayak must think professional..remember to all dayak.(Dayak mesti berunding lebih maju ke agi..ingat ngagai semua dayak)


Peda mah bala mauh rumah panjai kami tok. nama runding kita antik kita meda rumah panjai baka tok? Aku madah ke kitai secara detail tok rumah panjai Tuai Rumah Buda Ng. Menalun Sg. Poi Kanowit, sarawak, malaysia.nama ambik kebuah aku nulis tok dalam blog aku tok ngena jako iban awak ke bangsa iban ajak nemu enggau bangsa bukai ia ke nemu bahasa iban awak ke sida nemu semua utai ke ditulis aku. meri aku enda nulis tok bak bahasa bukai nadai guna, ke lebih agi menua bukai laban blog aku tok ka madah ke penusah kami ke diau bak endur tok. Rumah panjai kami tok tiap tipa bisi berpilih, rumah panjai kami tok ngundi Barisan Nasional(BN).nama kebuah laban bala perintah ke manah mulut maya berpilih madah ke ka meri project tok, project nyak. Maya berpilih udah abis semua project ia ka diberik nyak siti pan enda di terima kami rumah panjai tok. ukai kami ka minta utai nyak ari perintah sarawak, antik ulih anang mah ngemulak ke rakyat bak rumah panjai, laban sida ia enda nemu ka di kemulak bala ke berpilih. Kami tok bala anak biak rebak baru enggai agi di kemulak ke perintah baka tok. Laban orang rumah panjai sida ia enda nemu menua rebak diatok, suba antik orang ka munuh kitai sida ia ngena duku, senapang enggau mauh agi utai bukai di kena. Tang ke maya ari tok dunya nyau udah bertukar, ia nya lebih pintar baka ni ka munuh rakyat enda secara terang sida ia ngena pen enggau pencil ajak ia ke di kena sida. nyak ke ngasuh bala orang rumah panjai enda ngadang ke di bunuh orang ngena utai ke baka tok. Ambik aku nyebut utai baka tok ambik sida nemu kitai bangsa dayak tok udah nemu baka ni cara sida ka munuh kitai. Awak ke sida badu ngemulak ke kitai bangsa dayak. Laban menua kitai tok democracy system, nyak kebuah aku berani nyebut utai ke baka tok. nyak ajak ari aku terima kasih ngagai semua ia ke udah maca penusah kami bak rumah panjai tok.

No comments:

Post a Comment